venerdì 24 agosto 2012

یکی از عروق قلب میرحسین بطور کامل بسته است / احتمال سنکوب در هر لحظه


اگر این خبر  عین حقیقت باشد چطور نگذاشته اند که معالجه به پایان برسد و او را با این شرایط ویژه از بیمارستان منتقل کرده اند

فقط امیدوارم که او را به بیمارستانی مجهز تر نقل مکان داده باشند با وجود اینکه هر لحظه احتمال سنکوب کردن وجود دارد


اصل خبر از سایت جرس هست که اینجا میگذارم 
 


میرحسین موسوی از بیمارستان به مکانی نا معلوم انتقال یافت
در کمتر از ٢۴ساعت و کامل نشدن روند درمان


جـــرس: به گزارش منابع خبری، هنوز یک روز از عمل قلب میرحسین موسوی، راهبر در بند جنبش ‌سبز نگذشته، نیروهای امنیتی وی را صبح امروز جمعه سوم شهریورماه به مکانی نامعلوم انتقال دادند.


به گزارش جرس، منابع آگاه گزارش داده اند که مهندس موسوی که دیروز به‌دلیل عارضه شدید قلبی و در میان تدابیر شدید امنیتی به یکی از مراکز تخصصی قلب تهران منتقل شده بود، پس از عمل آنژیوگرافی و درحالیکه به‌نظر پزشکان یکی از عروق‌قلبی وی هنوز دچار انسداد است از بیمارستان به نقطه‌ای نامعلوم انتقال داده شده است.


این منابع گفته اند روی ایشان تیلت‌تست انجام شده و یکی از عروق قلبی وی دچار انسداد کامل است که به‌دلیل حاد بودن شرایط ایشان که احتمال سنکوپ وجود دارد باید تحت نظر کامل قرار داشته باشند.


در شرایطی که مطابق روند پزشکی، بیمار باید ۴۸ ساعت تحت‌نظر قرار داشته باشد اما این اتفاق رخ نداده و مهندس موسوی را در کمتر از ٢۴ ساعت از بیمارستان خارج کرده‌اند.


این در حالی است که به اصرار ماموران همراه وی قرار بوده مهندس موسوی را پنجشنبه شب و در کمتر از ١٢ساعت از بیمارستان خارج کنند. اما به‌دلیل توصیه‌های پزشکی و خطر جانی، انتقال وی به جمعه صبح موکول شده است.


براساس این گزارش، روز پنجشنبه و پس از انتقال مهندس موسوی به بیمارستان شرایط بخشی که ایشان در آن بستری بودند مختل شده بود و ملاقات کنندگان سایر بیماران نمی‌توانستند طبق روال معمول به دیدار بیمارانشان بروند که این موضوع باعث اعتراض همراهان بیماران شده و برخورد تند و توهین‌آمیز ماموران را در پی داشته است.
 

Nessun commento:

Posta un commento