venerdì 7 gennaio 2011

نقدی بر خداحافظی آقای شهرام همایون

باور کنید که متنفرم از اینکه وقت خودم را به امور متفرقه و بیهوده تلف کنم اما لینکی دیدم از ویدئوی خداحافظی آقای شهرام همایون همانی که اگر اشتباه نکنیم جنبش ما هستیم را تبلیغ میکرد بعلت اینکه به مادرشان ناسزایی گفته شده ؛ میخواستم چند خطی در نقد ایشان جوابی بدهم شاید این خداحافظی ایشان شتابزده بود - اگر واقعا" مشغول مبارزه بود .

جناب شهرام همایون شما یک ذره دلتان را بگذارید به جای زندانیان و اسرایی که اینروزها در زندان رژیم گرفتار هستند و هر روزه به شهادت تمامی آزاد شدگان زیر سیل بدترین دشنامها و انواع و اقسام شکنجه ها ( ) قرار دارند . آیا با اولین سیلی یا ناسزایی از میدان خارج شدند - "این ما هستیم "شما با یک دشنام تمام شد . خودتان را یک کم بگذارید جای جوانهایی که با پروپاگاندای شما اومدند بیرون و حتی دستگیر و هزاران بلا سرشان آمد شما جواب آنها را چه میدهید ؟ این استقامت را بایستی در جایی نشان داد ؟ یا نه ؟ فقط بقیه باید استقامت داشته باشند ؛ به ما که میرسه هزینه یک دشنام را هم نمیتوانیم بدهیم ؟
شماها باید درس استقامت بدهید ؛ لااقل به مخاطبان خودتان که از صبح تا شب ازشان جانفشانی میخواهید نه اینکه با یک جمله از میدان خارج شوید . ا

Nessun commento:

Posta un commento