mercoledì 5 ottobre 2011

میرحسین موسوی: من آمده بودم تا تکلیف میلیاردها تومان گمشده را روشن کنم

براستی که کودتاگران حق داشتنند که اینگونه از میرحسین بترسند به سخنان اودر جمع مردم خراسان شمالی در 16 خرداد گفته شد توجه کنید






میرحسین موسوی:
من آمده بودم تا تکلیف
میلیاردها تومان گمشده را روشن کنم






بیت‌المال و این کشور مال مردم است. ما آمده‌ایم حساب میلیارد‌ها تومان پول گمشده را روشن کنیم. ما از عوامفریبی خسته شده‌ایم و آمده‌ایم به کسانی که به دیگران می‌گویند شما پول‌های تبلیغات خود را از کجا آورده‌اید، بگوییم این‌که بیلبوردهای شما کل کشور را پوشانده است و از صدا‌ و سیما، وزارتخانه‌ها و پول‌هایی که معلوم نیست از کجا آمده استفاده می‌کنید، باید این‌ها را روشن کنید.

ما می‌خواهیم بگوییم آن کس که حرف از عدالت می‌زند ولی وزیر چندصد میلیارد‌ تومانی برسر کار می‌گذارد درست نمی‌گوید. ما یک سوال ساده داریم و آن این است که آیا این تراول چک‌ها را به ارث برده‌اید و اگر نه، از کجا آورده‌اید که این‌طور بین مردم پخش می‌کنید. اگر اینها مال مردم است چرا به‌ درستی بین همه پخش نمی‌کنید و اگر مال شماست بگویید از کجا این همه پول آورده‌اید و بر اساس کدام قانون و مصوبه این‌ همه ریخت‌وپاش انجام می‌دهید، پس تکلیف آن پروژه‌های بزرگ و طرح‌های دراز‌ مدت و برنامه‌هایی که باید مشکلات مردم را حل کند چه شد؟

همه ی ملت ما به تنگ آمده‌اند از این‌که با افرادی روبرو شوند که آبروی ما را در جهان می‌برند و ایرانیت و احساسات ملی ما را تحقیر می‌کنند. مردم ما می‌خواهند به عزت و عظمت خود و ایران با پیشرفت برگردند.

تمام شوراهایی که می‌تواند قدرت را مشروط و کنترل کنند از بین برده‌اید و آیا در چنین شرایطی می‌توانید بحث از این کنید که کارهای ما در جهت قانون و شرع است یا این‌که حذف این دستگاه‌ها برای آن است که خودتان مثل دویست سال پیش دست در خزانه کنید و طبق منافع شخصی خود پول پخش کنید؟ از دوران حاج میرزا آقاسی تا الان زمان زیادی گذشته است.

ما آمده‌ایم از این‌که عده‌ای مردم ما را ساده فرض کنند و هاله‌های نور گرد‌آگرد خود ببینند کشور خود را نجات دهیم.

پیک نت ـ 13 مهر 1390

Nessun commento:

Posta un commento