sabato 15 ottobre 2011

جاده حمله آمریکا به ایران از داخل دولت فرش شده است ؟

اینکه نقشه ترور سفیر عربستان بطور ناشیانه ای طراحی شده را همه فهمیدیم و عده ای هم متعاقب آن فکر کردند که تمام ماجرا ساختگی است . اما اگر عده ای از داخل رژیم مانند عوامل احمدی نژاد قصد در گیری بین آمریکا و ایران را داشته باشند برای ماندن بیشتر در قدرت آنوقت میتوانیم به علت ناشیانه بودن این نقشه برای فاش شدن عمدی آن پی ببریم ؟ با تحلیل سایت پیک نت در همین رابطه توجه بفرمائید.ک


چهار روز پس از پخش ناگهانی خبر کشف ترور سفیر عربستان در امریکا توسط سپاه قدس و پوشش گسترده و سازمان یافته ای که شبکه های تلویزیونی مهم جهان و از جمله سی. ان. ان به آن دادند، روز گذشته دو خبر دیگر نیز سناریوئی را تکمیل کرد که همه نگران آن هستند. سناریوی حمله نظامی به ایران. نخست خبر پرتاب 7 موشک از نواحی شرقی کشور به داخل خاک افغانستان ( به بهانه اختلاف بر سر مالکیت یک روستا در منطقه نیمروز افغانستان) که عملا گشوده شدن یک جبهه جنگی است. و خبر دوم را نشریه فیگارو در فرانسه منتشر کرد. خبر گزارش جدید آژانس بین المللی اتمی که بزودی نسخه نهائی شده آن انتشار خواهد یافت. مطابق این سند ایران درحال ساختن کلاهک اتمی است!

این دو خبر که تکمیل کننده خبر ترور در امریکاست، دو ضلع از مثلثی است که ضلع سوم آن ترور در امریکاست. این مثلث می گوید: بحران اقتصادی امریکا در پی جنگی گسترده در خاورمیانه و با شرکت کشورهای منطقه است تا از بحران عبور کند و در این میان کدام هدف بهتر و مناسب تر از ایران که از چهار سو در محاصره است؟

اما، این هنوز نکته مرکزی این اخبار و این احتمالات نیست. نکته مرکزی همان است که درآغاز هفته گذشته در پیک نت تحت عنوان گزارش رسیده از دیدار محرمانه در مشهد منتشر شد. بموجب آن گزارش که آنرا می توانید از اینجا بخوانید، شماری از فرماندهان سپاه و از جمله وزیر دفاع کابینه احمدی نژاد بر این یقین هستند که از داخل دولت برای حمله امریکا به ایران خط داده شده است.

حال سئوال اینست: آیا فقط خط داده اند؟ یا همکاری کرده و پیش مقدمات چنین حمله را فراهم ساخته اند؟ مقدمات همان اخبار ترور در امریکا و سپس موشک پرانی به داخل خاک افغانستان و انتقال اطلاعات اتمی است. آیا احمدی نژاد در سفر اخیرش به نیویورک برای شرکت در اجلاس سازمان ملل، پیام ها را رسانده است؟ وی یگانه راه فرار از بن بستی که می تواند در آینده نزدیک منجر به سقوط او شود را در همسوئی با امریکا برای حمله به ایران و سپس پرهیز حاکمیت از تغییر دولت و رئیس جمهور نیافته؟ حمله ای که ای بسا به کودتای درون حکومتی نیز تبدیل شود و برای مثال، مصباح یزدی را در نهایت به جای علی خامنه ای بنشانند و احمدی نژاد سکاندار باقی بماند!

دراینصورت است که دیدار سریع خاتمی با مقامات اطلاعاتی و امنیتی از حاکمیت برکنار مانده معنای ویژه پیدا می کند
.

Nessun commento:

Posta un commento