mercoledì 2 giugno 2010

سرداران مشغول سازمان دادن نماز رهبر اند

سرداران مشغول

سازمان دادن نماز رهبراند!

سردار شکنجه "نقدی" مسئول بسیج نیرو از شهرها دور و نزدیک، انتقال آنها به بهانه "زیارت امام" به تهران و در واقع برای پرجمعیت کردن نماز جمعه ایست که قرار است علی خامنه ای بخواند.

از جمله پرونده های او، یکی هم درارتباط است با یک خانه ای که برخی خانم را در آنجا آموزش می دادند. ماجرا مربوط به پیش از لو رفتن خانه ایست که فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ (سرتیپ زارعی) در آن زنان را برهنه کرده، پشت آنها ایستاده و نماز اجباری شان را تماشا می کرده است.(حکومت حافظه مردم را دست کم گرفته است! اینجا را ببینید.

سردار نقدی، که در راهپیمائی قدس – 9 دیماه- و 22 بهمن گذشته برخی زنان آموزش دیده زیر دست خود را برای نشان دادن حمایت از کودتا، از هر قشر و هر طبقه و هر شکل و شمایل (از جمله بی حجاب ها و کم حجاب ها) به خیابان های تهران فرستاده بود، این بار همه را با چادر می خواهد در صف نماز جمعه رهبر به خط کند! این شب ها، در هتل ویژه سپاه در "ونگ" نشست و برخاست سرداران برای سازمان دادن این نماز برقرار است. هتلی که تنها با کارت ویژه می توان داخل آن شد، زیرا محل ملاقات سرداران و فرماندهان با زنانی است که برای چند ساعت صیغه می کنند!

برج سفید در خیابان پاسداران، محل آموزش این زنان است. "تارا لطفی" با نام مستعار "نیلوروحی") از جمله آموزش دیده های این مرکز است که در راهپیمائی 9 دی حضور فعال داشت. همان راهپیمائی و تجمع در میدان انقلاب که "علم الهدا" امام جمعه مشهد را به تهران آوردند تا سخنران آن باشد و میلیون ها مردم تهران را که در جنبش سبز حضور دارند "گوساله و بزغاله" خطاب کند. مقام معظم، فردای این تظاهرات، آن را فصل الخطاب و پاسخ به مخالفان کودتای 22 خرداد اعلام کرد!

تارا لطفی که لابد در نماز جمعه رهبر با چادر سیاه حاضر خواهد شد، پس از آن که برای آموزش به برج سفید منتقل شود، مانند دیگر زنان در حال آموزش و یا فارغ از آموزش این برج کارت ویژه انصارت گرفت تا از بانک انصار که تحت نظر سپاه فعالیت می کند ماهانه 425 هزار تومان حقوق دریافت کند!از پیک نت دات کام

Nessun commento:

Posta un commento