sabato 7 gennaio 2012

موسوی درخواست تازه حکومت را رد کرد، همه سران نظام می دانند برنده انتخابات 22 خرداد بودم



در این سی سال بالاخره دو نفر پیدا شدند که همچنان استوار در کنار مردم ایستاده اند و این یعنی پیروزی مردم دیر یا زود ، این قدرت عظیم را هیچکس جلودارنخواهد بود








اخیرا بار دیگر فرستاده نیروهای امنیتی با آقای موسوی دیدار کرده و گفته است وضع مملکت در خطر و تهدید خارجی جدی است. شما کوتاه بیائید. آقای موسوی به وی گفته است: شما باید کوتاه بیایید. شما میدانید در جریان شمارش آراء، وقتی رای من رسید به 12 میلیون و رای احمدی نژاد 8 میلیون شمارش را متوقف کرده و آمار خودتان را خواندید. دو نفر از این موضوع مطلع بوده اند که یکی در تصادف مرد (اشاره به کشته شدن مسئول سایت شمارش آراء در وزارت کشور که هفته نخست پس از کودتا در یک حادثه رانندگی در جاده کرج- قزوین کشته شد و خبر آن، با اشاره به افشاگری وی در باره آمار واقعی انتخابات در پیک نت انتشار یافت.) و دیگری هم فراری است.

آماری که از قول آقای موسوی در این دیدار مطرح شده با آماری که قبلا از سوی آقای پورمحمدی رئیس بازرسی کل کشور و اولین وزیر کشور کابینه احمدی نژاد شنیده شده همخوانی دارد. گفته می شود پورمحمدی که در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی معاون امور کشورهای همسایه ایران در وزارت اطلاعات بود، بلافاصله پس از انتخابات 22 خرداد در دیدار با هاشمی رفسنجانی ارقامی را در باره آراء ارائه داده که مشابهت زیادی دارد با آنچه که اکنون از قول موسوی در دیدار با مقام امنیتی مطرح شده است. پور محمدی در آن دیدار گفته: کل آرا 32 میلیون بوده است. 12 میلیون موسوی ، 11 میلیون احمدی نژاد ، 6 میلیون کروبی و 3 میلیون رضایی رای آورده اند.(نقل از سایت ملی – مذهبی ها)

(نخستین آماری که از درون وزارت کشور به خارج از این وزارتخانه راه پیدا کرد. در روزهای بعد این خبر با حواشی و جزئیات دقیق تری از سوی سایت های خبری دیگر نیز انتشار یافت و بویژه پخش خبر کشته شدن مسئول سایت انتخاباتی وزارت کشور در یک حادثه رانندگی که گفته شد، نقش آفرین افشای این آراء بوده، توجه بسیاری از محافل سیاسی را به خود جلب کرد. به اینجا مراجعه کنید.)

پیک نت 17 دی

Nessun commento:

Posta un commento