martedì 8 novembre 2011

سرنخ اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی به بیت رهبری وصل است

کم کم دارم متوجه میشم که چرا گفته میشد این قضیه رو کشش ندهید بگذارید تا مسئولان رد پاها را پاک و قضیه را مانند همیشه ماست مالی کنند البته به سهم خودمان برای کش ندادن این قضیه تلاش میکنیم .
این پولها که هر روز خبر اختلاس جدیدی را می شنویم میتوانست التیامی باشد بر زخم میلیونها هموطن که در بدترین شرایط زندگی میکنند و هر روز با فقر دست و پنجه نرم میکنند 



یکی از رسانه های نزدیک به احمدی نژاد سخنرانی او در همایش استانداران سراسر کشور را یکبار دیگر منتشر کرده است. سخنانی که در آن احمدی نژاد ضمن دفاع از اسفندیار رحیم مشایی و مقایسه او با شهید بهشتی، مسئولیت اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی را متوجه شخص محمد جهرمی مدیرعامل برکنار شده بانک صادرات می کند.


احمدی نژاد در این سخنرانی می گوید:

«شخص آقای جهرمی زنگ زده به رئیس شعبه گفته این وام را بدهید، چون از دفتر رئیس جمهور پیگیری می کنند. به دروغ منظورش دفتر جای دیگری بود. ولی گفته دفتر رئیس جمهور، چون که نمی توانسته اسم آنجا (دفتر رهبری که جهرمی عضو آنست) را ببرد. بی دینی و بی تقوایی اینقدر؟ »

احمدی نژاد در ادامه گفته است: « به ما می گویند انحرافی، از اول گفتیم که این ها را قبول نداریم و این شیوه مدیریتی را قبول نداریم و آمده ایم این شیوه مدیریت را عوض کنیم، پایش هم ایستادیم تا الان. تازه شما فهمیدی که با فلان آقا خط ما جداست؟ خوب معلوم است که جداست، اگر می خواستیم جدا نباشیم که کاندید نمی شدیم. مردم به همان آقا رای می دادند، از روز اول گفتم آمده ام تا حلقه های بسته مدیریتی را بشکنم. من تنها کسی بودم که گفتم مشکلات کشور به علت انحراف از خط امام است و باید برگردیم به این اصول و در عمل پایش ایستاده ایم. او (محسنی اژه ای) باید جدا می شد(از کابینه) و خدا را شکر که جدا شد. می دانید که من افتخار می کنم که امروز عده ای علیه من حرف می زنند. فکر می کنند ما ناراحت می شویم. به خدا من خوشحال می شوم و می گویم خدایا شکرت که معلوم شد من با این ها نیستم خدایا شاهد باش که من با اینها نیستم. خیال می کند من ناراحت می شوم و یا صندلی را چسبیده ام و حالا اگر به ظاهر به خطر افتاد ناراحت شوم. نه! والله من در دلم جشن است. اول گفتند این ها رمال و جادوگر و غیره هستند. ولی در آخر معلوم شد جن گیرها و رمال ها و ... با همه سیاسیون ارتباط دارند جز با ما. خوب پس کو این همه گرفتید، رمال و جادوگر و گفتید با دولت ارتباط دارند؟ خوب کجا هستند؟ چطور شد و صدایش به یکباره خوابید! این همه تهمت زدند و در آخر گفتند که "این ها وابسته به بیگانه هستند. آقای مشایی خدایی دارد که از او دفاع خواهد کرد و من شک ندارم آنچنان دفاع خواهد کرد که در تاریخ ثبت بشود. چون که بعد از انقلاب به مظلومیت آقای مشایی نداشتیم، فقط شهید بهشتی بود. »

پیک نت 17 آبان

Nessun commento:

Posta un commento