mercoledì 30 novembre 2011

فرصت طلایی که حمله کنندگاه به سفارت انگلیس در اختیار غرب و اسرائیل گذاشتند

آدم حیران میمونه که تو این مملکت چه کسی است که اینگونه بر ضد امنیت ملی فرمانهای دوراز عقل صادر میکنه


خدمت به اسرائیل
روی دیوار سفارت انگلیس






واحد فدائیان ولایت که سردار نقدی به تقلید از گارد شاهنشاهی درست کرده و سه روز قبل - روز بسیج- نیز یواشکی از برابر فرمانده کل قوا رژه رفت، دیروز ماموریت پیدا کرد تا از دیوار سفارت انگلیس بالا برود، که چنین نیز کرد. همزمان با همین نمایش بغایت مشکوک در تهران، از لبنان نیز موشکی به سوی تل آویو پرتاب شد که فیلم محل اصابت آن به کرات و با مظلوم جلوه دادن اسرائیل در تلویزیون ها به نمایش گذاشته شد. همانگونه که فیلم حمله به سفارت انگلیس و بالا رفتن چماقداران از دیوار آن خوراک لحظه به لحظه بزرگترین شبکه های تلویزیونی شد. بویژه با برجسته کردن سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی که در آن گفته بود "تهدید را هم با تهدید پاسخ میدهیم" و سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس که پس از تحریم بانک مرکزی از سوی انگلستان، گفته بود: منتظر واکنش ما باشند!

این دو رویداد، درست همزمان بود با اجلاس مهم نمایندگان اتحادیه اروپا و اوباما در امریکا با دستور العمل بررسی بحران اقتصادی، مسئله سوریه و مسئله اتمی ایران. تمام خبرگزاری های جهان گزارش دادند که با دو حادثه فوق و بویژه حمله به سفارت انگلستان درتهران، مذاکرات اروپا- امریکا، متمرکز شد روی حوادث ایران و ضرورت واکنش سنگین.

حتی کم آگاه ترین فرد از امور داخلی ایران نیز می تواند با قرار دادن این چند رویداد در کنار هم به این نتیجه برسد که از داخل حکومت، این نان را در اجرای سخنان رهبر و رئیس مجلس، برای اجلاس امریکا- اروپا در لبنان و سپس در تهران پختند تا اجماع جهانی برای شتاب بخشیدن به واکنش هائی که بی وقفه در باره آنها صحبت می شود و گزینه نظامی یکی از آنهاست.

حاکمیتی که به تقلیدی مضحک از تصرف سفارت امریکا در ابتدای تاسیس جمهوری اسلامی دیروز از دیوار سفارت انگلیس بالا رفت، قادر به درک تفاوت زمانی – 3 دهه-، تغییر شرایط جهانی، فروپاشی اعتبار خویش در جامعه و از هم پاشیدگی ماشین حکومتی خود نیست. چنین حاکمیتی تن به شعبده بازی روز گذشته در تهران و با اشاره تهران، از لبنان به سوی اسرائیل داد. حتی بموجب این رویدادها باز هم باید تردید داشت که شبکه هائی در جمهوری اسلامی با سرانگشت عوامل قدرت های بزرگ می چرخند؟ چه نیازی به جستجوی عوامل؟ همه آنها که آقای خامنه ای را بعنوان رهبر جهانی باد کرده اند، چنان که غرق در افکار و خود بزرگ بینی خویش، در مشهد اعلام کرد در لیبی مردم قیام(!) کردند چون اعتراض دارند که قذافی چرا تشکیلات اتمی اش را تحویل امریکا داده (!) و اگر چنین نکرده بود جرات حمله به آن را نداشتند، حیرت آور نیست که شیرش کنند "تهدید با تهدید" را بگوید و بدنبال آن، حمله به سفارت انگلیس را سازمان بدهند. واقعه ای که بزرگترین خدمت به هدف امریکا و اسرائیل برای اجماع بر سر رویاروئی با ایران بود.

پیک نت 9 آذر

Nessun commento:

Posta un commento