venerdì 30 marzo 2012

آن قمار بازان بی هیاهو ها، این پیپ باز یا علی گو- مجتبی واحدی

مطلب از فیس بوک 

mim sham


نوشته رجا نیوز با عنوان "آن بی هیاهو، این بی حیاهو!" لاجرم و همین طور الکی آدم را یاد چیزهایی می اندازد. آقای خامنه ای دست کم در بسیاری از موارد با افرادی که در صحنه سیاسی و مذهبی ایران فعال بوده اند بسیار قابل مقایسه است.مطمئنا اگر مرحوم احمدی روشن[1] زنده بود از موفقیت نه تنها فرهادی بلکه همه جوانان ایران که با کمترین امکانات و هزاران محدویت به بالاترین درجات می رسند، خوشحال می شد. فقط ذهن و دلهای بیماری نظیر سلحشور و شهاب مرادی و این دست افراد این پیروزیها را "نمی پسندند".



خبر اول: آقای خامنه ای هنوز رهبری می کنند.

خبر دوم: قماربازان هوس قمار دیگری می کنند.





تامل اول: آقای خامنه ای و مرحوم آشوری هردو مشهدی بودند و روحانی. مرحوم آشوری بخاطر کتابی که آقای خامنه ای سالهای پیش از انقلاب مدعی بود که او نویسنده اش بوده است، بعد از انقلاب اعدام شد. در حال حاضر آقای خامنه ای خدای ایران است و مرحوم آشوری زیر خروارها خاک سالهاست که خفته است. فرزندان آقای خامنه ای همه ماشاالله مشکل مالی که ندارند ولی هیچ کس از خانواده فقیر مرحوم آشوری خبر ندارد. .





تامل دوم: آقای خامنه ای در قم شاگرد مرحوم منتظری بود. مرحوم منتظری چند جلد کتاب آنهم بزبان عربی در مورد ولی فقیه نوشت(احتمالا تنها اشتباه آن مرحوم در زندگی همین بود). آقای خامنه ای با دروغ های آقای رفسنجانی یک شبه شد آیت الله و شد ولی فقیه. مرحوم منتظری گفت آقای خامنه ای در حد مرجعیت نیست. آقای خامنه ای یاران خود را فرستاد تا حسینیه ایشان را درب و داغان کنند. شنیع ترین حرکت در تاریخ شیعه. شیعه به حسینیه اش است و عزاداری ولی آقای خامنه ای فرمودند خراب کنید آن حسینیه را چون صاحب آن حسینیه گفته است من در حد مرجعیت نیستم. به قول رجا نیوز " نظام جمهوری اسلامی آزاد اندیش‌ترین نظام دنیاست. در هیچ نظامی نمی توان این‌چنین اساس باورها و ارزش‌های یک ملت را زیر سؤال برد. این نجابت نظام قابل تحمل است ".(منظورشان تامل است

)



تامل سوم: آقای خامنه ای و مرحوم داریوش فروهر کم و بیش همدیگر را می شناختند. هردو مسلمان و ناسلامتی هموطن. یک روز آقای خامنه ای دستور قتل آقای فروهر و همسرش را داد. چرا؟ کسی هنوز نمی داند. هنوز کسی فرصت نکرده است که از آقای خامنه ای بپرسد. آخر نمی شود که هی از ایشون سئوال کرد. اگر هم بخواهید سئوال کنید باید برید کس دیگری را برای رهبری انتخاب کنید.



تامل چهارم: آقای خامنه ای و میر حسین هردو با شروع انقلاب به مدیریت و پست های مختلف حکومتی رسیدند. اول با هم دوست بودند بعدا فهمیدند دراوصول اقتصاد و مدیریت با هم اختلاف سلیقه دارند. تا آقای خمینی مرد، میر حسین هم رفت توی خانه اش و چند کیلو رنگ روغن و رنگ آکریلیک خرید تا نقاشی کند و نقاشی کند. آقای خمینی میر حسین را خیلی قبول داشت. آقای خامنه ای زورش به آقای خمینی نرسید تا میر حسین را عوض کند. میر حسین بعد از بیست سال که به صحنه آمد مردم به او رای دادند. اما آقای خامنه ای چون می دانست میر حسین محبوب تر خواهد شد نزد مردم، در رای ها شعبده کرد و بعد از کلی کشت و کشتار میر حسین را زندانی کرد. اولین بار در تاریخ ایران که کسی را بدون دادگاه اینگونه آشکارا زندانی می کنند.





تامل پنجم: آقای خامنه ای و اصغر فرهادی همدیگر را دورادور می شناسند. یکی رهبر است و دیگری کارگردان. اولی تا از شکم مادر متولد شده است یا علی گفته است ولی دومی تا متولد شده است چیزی نگفته است. مثل بقیه خلق الله به دنیا آمده است. آقای خامنه ای تابحال کروات نزده است ولی فرهادی زده است. ولی هر دو سیگار را دوست دارند.ریش را همین طور. آقای خامنه ای تا به حال با نا محرم دست نداده است ولی فرهادی با خانم جولی دست داده است. با همان دستی که آقای خامنه ای تا بحال به نا محرم دست نداده است، شکم داریوش و پروانه فروهر را دریده است. با همان دست سعیدی سیرجانی را به قتل رسانده است. با همان دست محمد مختاری را کشته است. با همان دست سهراب و ندا را کشته است. با همان دست محسن روح المینی و محمد کامرانی و امیر جوادی‌فر را کشته است. با همان دست صانع ژاله را کشته است. با همان دست هدی و هاله را کشته است. آقای خامنه ای با همان دست ها قنوتی در نماز می گیرند که بقول آقا صمد کسی نمی تونه مثل مو قنوت بگیره.





تامل ششم: آقای خامنه ای و کروبی هر دو روحانی. اولی ترک و دومی لر. هر دو از اقوامی دلیر و عزیز. اولی بر تخت سلطنت نشسته استوار ولی دومی در زندان. زندانی بدون حکم قاضی! اولی ادعای نمایندگی خدا دومی انسانی بی ریا.دومی گفت در زندان های به زندانیان تجاوز شده است اما اولی گفت خیر دروغ است. اولی گفت ما سند داریم و مردم باید بدانند که چه بلایی سر بچه های مردم آمده است. اولی گفت به نظام ظلم شده است. شخصی که گازی دادگاه کرباسچی بود بمیان آمد که ما همه اسناد چک کرده ایم. همه اسناد دروغ است. هر چه دومی بر حق مردم پایمردی کرد اولی پاسخ وی را با کتک و دشنام داد و سرانجام بدون محاکمه وی را به زندان انداخت.





تامل هفتم: آقای خامنه ای و آقای محمد خاتمی هردو روحانی هستند. هردو زمانی رئیس جمهور ایران بوده اند. در زمان ریاست جمهوری اولی جنگ بود و سختی های مرتبط با آن. در زمان ریاست دومی مردم خوشحال و خندان. همه راضی بودند جز آقای خامنه ای. هنرمندان، دوران عباپوش شکلاتی را دوران طلایی می دانند. چه بسیار کتاب توقیف شده که برای اولین بار در دوره ایشان چاپ شد. هرچه این اتفاقات برای مردم و نخبگان خوشایند بود برای آقای خامنه ای ناخوشایند و بد بود. اصلا از آن همه جوش و جنبش مردم و هنرمندان و ... هر روز آقای خامنه ای حرص می خورد و حرص می خورد. گرچه آقای خاتمی امروز مسئولیتی ندارد ولی هنوز در دلها جا دارد و همین هم برایش دردسر ساز شده است. آقای خامنه ای به آقای جنتی فرمودند که برو و در نماز جمعه بگو که آقای خاتمی از عربستان یک میلیارد پول گرفته است. چون باور کردنی نبود آقای خامنه ای به آقای مصلحی هم فرمودند که همین ادعا را تکرار کند. هنوز تنها کسی که باور دارد به این موضوع فقط آقای جنتی است چون ایشان به خوبی آگاه هستند که نماینده خدا بر روی زمین هیچگاه دروغ نمی گوید.





تامل هشتم: آقای خامنه ای و محمد نوری زاد هر دو ایرانی هستند. یکی رهبر است و دیگری کارگردان سینما. آقای نوری زاد زمانی در قنوت نماز خود، خم ابروی آقای خامنه ای را بیاد می آورد و زیارت عاشورا بدون نام آقای خامنه ای را مقبول درگاه حق نمی دانست. تا به امروز بیش از بیست نامه بی پاسخ، آقای نوری زاد به آقای خامنه ای نوشته است. در همه این نامه ها عرض وطول سلطنت آقای خامنه ای مورد پرسش محترمانه قرار گرفته است. آقای نوری زاد هنوز به هدایت آقای خامنه ای ایمان دارد. هنوز می نویسد و هنوز در نجوا های شبانه و روزانه خود روزنه ای در غشاوه قلب آقای خامنه ای جستجو می کند. هر چه ظلم آقای خامنه ای بیشتر می شود،ایمان آقای نوری زاد به دعای شب و ورد سحری بیشتر می شود.





تامل نهم: امروز مردم آزاده وقتی اسم آشوری، منتظری و فروهر، سعیدی سیرجانی، مختاری،ندا، سهراب .... می شنوند، کلاه از سر بر می دارند چون مستقیم و غیر مسقیم توسط آقای خامنه ای به آنها ظلم شده است. نام آقای خامنه ای امروز مترادف با ظلم، سانسور، گرسنگی، تحریم، فساد، مصباح یزدی، فحشا، آزار و اذیت دگر اندیشان، اخراج اساتید آزاده ، نقض حقوق بشر، آزار و اذیت اقلیت های دینی ، ...است. اما اسم فرهادی و فرهادی ها غرور و ملیت و هنر و معرفت و مردم دوستی و عشق به میهن است.





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



[1]

مطمئنا مرحوم احمدی روشن یکی از جوانان پاک ایرانی بود که جان خود را به خاطر فشل بودن نظام اطلاعاتی آقای خامنه

ای از دست داده است. امروز مقصر اصلی مرگ وی آقای خامنه ای است نه اسرائیل و غرب. اینکه ایشان پیش آقای خوشوقت می رفته اند و از ایشان تقاضای ذکری برای شهادت می کرده اند، خوب اگر شهادت خوب است چرا خود آقای خوشوقت که لابد این ذکر را بلد هستند خودشان آن ذکر را نمی خوانند تا شهید بشوند

Nessun commento:

Posta un commento