sabato 4 febbraio 2012

سردار صفار هرندی ، احمدی نژاد منحرف شده

(سردار صفار هرندی وزیر سابق ارشاد کابینه احمدی نژاد و مشاور مطبوعاتی کنونی فرمانده کل سپاه که دلش لک زده برای نشستن  به جای احمدی نژاد در کاخ ریاست جمهوری، یک سفر کوتاه به شهر اردکان کرده و در مسجد جامع آنجا سخنرانی کرده است. او با اشاره غیر مستقیم به اختلاف احمدی نژاد و خامنه ای بر سر سیاست خارجی گفته است:

حیف می‌ دانم دولتی که در سال‌های گذشته این همه زحمت کشیده به یکباره از مواضع انقلاب روی گردان شود و لب به اعتراض مغرضانه بگشاید.

آنهایی که تا دیروز مشوق مردم مسلمان کشورهای منطقه در ایستادگی جلوی حکومت جور و فاسد حاکم بودند و آنان را به اعتراض علیه فتنه‌ پراکنی استکبار جهانی دعوت می‌ کردند متاسفانه با نظام زاویه پیدا کرده‌ اند.

متاسفانه پیام‌هایی که از این نقطه صادر می ‌شود این است که تحولات منطقه را آمریکایی‌ ها به راه انداخته‌ اند و انقلاب اسلامی نقش مهمی در ایجاد موج اسلام‌ خواهی در منطقه نداشته است.

جمهوری اسلامی سالهاست در حال تولید صدها فروند هواپیمای بدون سرنشین است و این هواپیماها می ‌توانند تا 700 کیلومتر در خاک دشمن نفوذ کنند.

سردار هرندی در بخش دیگری از سخنرانی خود ابتدا گفت: جنگ ایران و آمریکا حماقتی است که آمریکا هرگز به آن دست نخواهد زد. برآورد می ‌شود در روز اول جنگ احتمالی بین ما و آمریکا 30 هزار سرباز آمریکایی کشته شوند و ایالات متحده با یک محاسبه سرانگشتی هیچگاه دست به چنین حماقتی نمی‌ زند. آمریکا پس از جنگ ویتنام و ژاپن که با تلفات وحشتناکی مواجه شد عملا درگیر جنگی واقعی نشده است.

سرعت رشد علم در ایران بین 11 تا 12 برابر رشد علم در جهان است و دشمن بیش از هر چیز از این آثار و تبعات هراس دارد.(ایشان یادش رفت سرعت رشد اعتیاد و فقر و فساد و اختلاس را بگوید!)

پیش ‌‌بینی می‌ کنیم بیش از 60 درصد مردم در انتخابات شرکت کنند

دوستان حتما" میدانند که لینک فرستادن از این سایت ممکن نیست بعلت داشتن دومین مشابه - البته ایکاش آن سایت دیگر را می بستند با احتساب اینکه این سایت خیلی قدیمیتر از سایت دیگر هست - بهمین علت این مطلب را جهت اطلاع رسانی برای دوستان در وبلاگ  قرار میدهم .  


.
از پیک نت

Nessun commento:

Posta un commento